Inschrijven als patient
Vanaf 1 juli 2022 zijn alle praktijken gesloten voor het inschrijven van nieuwe patiënten. Op dit moment hebben wij al onze tijd en energie nodig om goede zorg te kunnen leveren aan de patiënten die bij ons ingeschreven staan. Het is daarom niet verantwoord als er nog meer patiënten van onze zorg afhankelijk worden.
Er ontstaat hierdoor een groeiende groep mensen zonder huisarts in hun eigen woonplaats. Wij willen graag de omvang van het probleem in kaart gaan brengen. Indien u benaderd wenst te worden als er ruimte ontstaat voor inschrijving dan vragen we u een e-mail te sturen met uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer naar info@huisartsenelburg.nl
Wij raden u aan om bij de huisarts in uw vorige woonplaats ingeschreven te blijven. Alleen in een spoedsituatie kunt u als passant een beroep op ons doen.
Het spijt ons dat wij genoodzaakt zijn deze stap te moeten nemen. U kunt uw zorgverzekeraar benaderen om dit probleem aan te geven.
Indien er in de toekomst weer mogelijkheden zijn voor inschrijving van nieuwe patiënten, dan zullen we dat op deze website vermelden.
Verhuizing
Verhuist u buiten het praktijkgebied, geef dan de naam en het adres van uw nieuwe huisarts door en vul onderstaande machtiging in zodat wij de medische gegevens op kunnen doorsturen. U mag dit formulier opsturen, afgeven of mailen naar info@huisartsenelburg.nl
Verhuist u binnen het praktijkgebied, print dan onderstaand formulier uit en lever deze ingevuld bij ons in.
Wijzigingen
Voor onze administratie is het van belang dat u wijzigingen in uw adres, gezinssamenstelling of verzekering aan ons doorgeeft. Hiervoor kunt u terecht bij de assistentes.